PinkWeb Product Update – Mei 2023

Geplaatst op 31-05-2023 in Productnieuws

PinkWeb is continu in beweging. Nieuwe integraties, updates in bestaande functionaliteiten of ‘gewoon’ bugfixes: we nemen jou graag mee in wat we allemaal doen. Elke maand geven we je een update van de mooie en belangrijke updates in onze oplossingen. Vandaag in de spotlight: CRMHub en nieuwe schermen bij het accorderen.

 

PinkWeb Product Update banner

 

CRMHub

PinkWeb heeft de CRMHub geïntroduceerd. Samen met verschillende softwareleveranciers binnen de Visma Connected Experience voor Accountants maken we dé verbinding tussen CRM-systemen en andere software die je als accountant gebruikt. Je hoeft CRM-gegevens nog maar op één plek in te voeren of te wijzigen en daarna staat het automatisch goed in de aangesloten systemen.

Meer over de CRMHub

 

Akkoordverklaring bij het accorderen

Om het accorderingsproces voor je klanten makkelijker en duidelijker te maken hebben we het scherm aangepast. Daarom is de akkoord- en toestemmingsverklaring bij het accorderen te lezen via een pop-up door op de link te klikken. Het is niet langer mogelijk om een eigen tekst te gebruiken voor de akkoordverklaring.

 

 

Nieuw overzicht Accordering

Voor de kantoor- en de cliëntgebruiker is het overzicht onder Accordering aangepast. Het overzicht is compacter en duidelijker geworden.

 

Eigen teksten e-mailnotificaties

De eigen teksten die gebruikt worden voor de e-mailnotificatie van een te accorderen document kan je nu wijzigen in de nieuwe lay-out. Onder Accordering -> Instellingen -> E-mail toevoegingen vind je de mogelijkheid om eigen teksten aan de e-mail toe te voegen en te bewerken.

De documenttypes zijn onderverdeeld in de categorieën Fiscaal, Jaarwerk en Overig. Je kan meteen zien of er eigen teksten worden gebruikt per documenttype. Als je een eigen tekst toevoegt, zie je in de editor  hoe de tekst in de e-mail eruit komt te zien. Let wel op dat je per vestiging eigen teksten moet opgeven.

 

E-mail met koppelingsfouten

In de nieuwe layout kun je instellen naar wie de e-mail met koppelingsfouten gestuurd moet worden. Dit vind je onder Beheer -> Instellingen -> Portaal.

Je kunt per vestiging een kantoorgebruiker opgeven die deze e-mails moet ontvangen.