Onze (bijna) 5-sterren voor de supportafdeling
Geplaatst op 17-06-2025 in Nieuws
Bij PinkWeb zijn klanten veel meer dan een nummer. Persoonlijk contact is belangrijk en dat zie je terug in hoe onze supportafdeling werkt. Dit jaar hebben we zelfs een klanttevredenheidsscore van 4,91 (op een schaal van 5) behaald. Daar zijn we natuurlijk super trots op.
Waarom is dit zo hoog?
Wanneer een klant contact opneemt met een probleem proberen we volledig eigenaar te worden van dit probleem tot het opgelost is. We snappen dat elk probleem uniek is, daarom nemen we de tijd om te luisteren naar wat écht het probleem is. We zijn niet tevreden met een standaard antwoord of oplossing die maar half werkt. Pas als we het antwoord zeker weten en het uitgelegd hebben naar tevredenheid van de klant zullen we het issue sluiten.
Daarbij maken we gebruik van slimme tools en technologieën. Hierdoor kunnen we sneller en slimmer werken. Dankzij AI-ondersteuning kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn. AI helpt onze supportmedewerkers het antwoord sneller te vinden, terwijl we de kracht van het persoonlijke contact behouden en dat is inmiddels uniek voor een software leverancier.
Wat ons ook helpt om zo’n hoge score te halen is ons streven om continu te verbeteren. We blijven evalueren hoe we dingen beter kunnen doen, zodat we nóg meer tevreden klanten hebben.
Lees het interview