Koppeling Alure en Cliënt Online succesvol geïmplementeerd

De eerste groep accountantskantoren heeft succesvol de koppeling tussen de CRM-software Alure van Innolan en het klantenportaal Cliënt Online van PinkWeb in gebruik genomen. Met deze koppeling zijn CRM-gegevens en documenten uit Alure eenvoudig uit te wisselen met cliënten via het accountancy klantenportaal Cliënt Online.

Met de CRM-koppeling kunnen relaties en de bijbehorende contactpersonen automatisch worden aangemaakt en geüpdatet op het klantenportaal. Zo hoeven deze gegevens slechts eenmaal, in het bronpakket, te worden vastgelegd.
De dossierkoppeling raadpleegt klantendossiers uit Innolan Alure. Alle documenten met de juiste status vanaf een bepaalde datum worden weergegeven in het online dossier op het klantenportaal. Zodra een cliënt het online dossier raadpleegt, wordt de dossierstructuur ‘live’ opgehaald. Pas als een individueel document wordt aangeklikt, wordt dat item ook daadwerkelijk uit de backoffice opgehaald. Dat scheelt veel dataverkeer, wat betekent dat het online dossier zeer snel in gebruik is.

De koppeling is zeer flexibel en sluit dus altijd aan op de werkwijze van de accountant. De documenten komen automatisch in de juiste map van het klantenportaal terecht, waar de cliënt altijd gemakkelijk en snel toegang heeft tot een compleet en actueel online dossier.

De koppeling is de afgelopen tijd bij de eerste accountantskantoren succesvol in gebruik genomen en zal de komende tijd ook bij een grote groep andere kantoren worden geïmplementeerd.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *