Webinar SnelStart, Infine en Cliënt Online

Steeds meer accountants- en administratiekantoren maken naast hun boekhoud-  en rapportagesoftware ook gebruik van een klantenportaal om informatie uit te wisselen met cliënten en uitvragende partijen. SnelStart, Infine Software en PinkWeb organiseren een gezamenlijke webinar om u inzicht te geven in de mogelijkheden om informatie of rapportages (zoals XBRL-documenten) uit te wisselen tussen uw boekhoudprogramma, software voor  financiële rapportages en het delen daarvan met anderen, zoals uw cliënten. 

Tijdens de webinar wordt een live demonstratie gegeven van de koppelingen die deze partners gezamenlijk gelegd hebben. Met SnelStart, Infine Software en Cliënt Online heeft u een suite van pakketten die naadloos op elkaar zijn aangesloten.

SnelStart – Infine Software
Er zijn meerdere koppelingen mogelijk tussen SnelStart en Infine Software. In de samenstelsoftware (Infine Samensteldossier, Jaarrekening en Tussentijds Rapport) kunt u gebruik maken van een directe (database) koppeling: realtime binnenhalen van gegevens, inzien van grootboekkaarten en eventueel terugboeken van vjp’s in het memoriaal van SnelStart.

Verder is er een koppeling tussen Infine Uren & Facturering: debiteuren en facturen kunnen worden verwerkt in SnelStart.

Infine Software – Cliënt Online

Infine Software en PinkWeb hebben een koppeling gerealiseerd, waarmee CRM-informatie van relaties en XBRL-documenten direct vanuit Infine Software in Cliënt Online kunnen worden geplaatst. Het Cliënt Online portaal zorgt voor notificatie van de cliënt en het doorsturen naar de uitvragende instanties.

Op dinsdag 29 mei van 11.00-12.00 uur geven bovenstaande partijen een gezamenlijke webinar. Hierin wordt online een live demonstratie gegeven van deze online werkomgeving.

U kunt zich hier aanmelden voor één van de demonstraties.


0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *