EFFICIËNT WERKEN EN DE BESTE ONLINE SERVICE

U wilt efficiënt werken en uw cliënten de beste service bieden. Natuurlijk, de marges staan tegenwoordig onder druk. Cliënten verwachten lage kosten voor standaard werkzaamheden. U bent dus bezig om uw processen efficiënter in te richten en te stroomlijnen.

Hiervoor kunt u uw standaard werkzaamheden het beste zoveel mogelijk automatiseren met slimme online tools.

GEMAK DOOR ONLINE CONTACT

Met Client Online Basic communiceert u online met uw cliënten over de belangrijkste informatie. Ze krijgen toegang tot het krachtigste online accountancy portaal, Client Online. U faciliteert uw cliënten én medewerkers eenvoudig en snel. U wisselt gemakkelijk en geautomatiseerd informatie en documenten uit, vraagt een online akkoord op belangrijke stukken en stuurt direct documenten door naar de Belastingdienst of de KvK. Als uw cliënt een vraag heeft over een document, stelt hij deze gemakkelijk direct via het portaal.

Hiervoor zijn vele koppelingen standaard beschikbaar. Deze nemen veel werk uit handen en zorgen ervoor dat u en uw medewerkers zich als professionals kunnen richten op die zaken die er echt toe doen.

Client Online is geoptimaliseerd voor zowel de laptop of PC/mac, maar werkt ook responsive bij mobiel gebruik. Bijna alle taken zijn ook beschikbaar in de geavanceerde apps voor Apple’s iOS (iPhone, iPad en Apple Watch), Android en Windows Phone. Scan documenten met de app, raadpleeg dossiers en accordeer stukken.

Invullen Aanmeldformulier

 
 

ONDERDELEN

Dashboard, Accordering, Online dossier

GRATIS TRAINING

Gratis deelname aan een training t.w.v. 350,- over hoe u de Client Online omgeving zo handig mogelijk inricht en hoe uw die het beste introduceert bij uw medewerkers en cliënten.

Uw huisstijl

Uw eigen portaal: met uw logo, header en kleurstelling.

GRATIS APPS

Gratis apps voor iOS (iPhone, iPad, Apple Watch), Android en Windows Phone. Met pushnotificaties.