NEEM CONTACT MET ONS OP

ONZE GEBRUIKERS AAN HET WOORD

De twee belangrijkste redenen voor een portaal zijn dat we een jong, modern en fris kantoor zijn […] en het accorderingsproces van willen versoepelen.

Michel Zoutewelle
Michel ZoutewelleZoutewelle AccountantsIn gesprek met… Michel Zoutewelle van Zoutewelle Accountants

We merken een enorme tijdswinst. […] We hebben gezorgd dat klanten het portaal omarmen, mede door de goede voorlichting met de flyers die PinkWeb verstrekt.

Annette de Bruijn
Annette de BruijnPinknotesIn gesprek met… Annette de Bruijn van Pinknotes

Cliënt Online is gemakkelijk op te zetten en te gebruiken. Ook voor onze klanten en dat staat voor ons voorop. […] Wat nu al duidelijk is, is dat deze klanten erg enthousiast zijn. 

Nico Ligthart
Nico LigthartWansink & PartnerIn gesprek met… Nico Ligthart van Wansink & Partner

Wij zijn continu bezig om onze werkprocessen te optimaliseren en wij zijn van mening dat een klantenportaal  hieraan bijdraagt. […] Wij kunnen door het klantenportaal efficiënter met onze klanten samenwerken, waardoor wij veel tijd en kosten besparen.

Remco de Boer
Remco de BoerCramer Accountants en BelastingadviseursIn gesprek met… Remco de Boer van Cramer Accountants en Belastingadviseurs

We willen de horecaondernemer een veilige omgeving bieden, waarin hij altijd toegang heeft tot zijn managementinformatie en andere belangrijke documenten.

Peter Cools
Peter CoolsHHGroep Horeca AdministratiesIn gesprek met… Peter Cools van HHGroep Horeca Administraties

Na een eerdere ervaring met een andere leverancier zagen wij het belang in van een goed werkend portaal (voor ons zijn dit gebruiksgemak, de look & feel en het hebben van een mobiele app).

Bob Jong (RA)
Bob Jong (RA)Phidra Accountants & AdviseursIn gesprek met… Bob Jong (RA) van Phidra Accountants & Adviseurs

We hebben een aantal aanbieders met elkaar vergeleken […] PinkWeb stak daar qua eenvoud en mogelijkheden direct boven uit. PinkWeb luistert naar wensen van gebruikers en is klaar voor de toekomst. Dat vonden wij belangrijk bij de keuze van een portaal. 

Maurice Verdoorn
Maurice VerdoornVerdoorn AdviesgroepIn gesprek met… Maurice Verdoorn van Verdoorn Adviesgroep

Het contact met onze klant is door het gebruik van het portaal intensiever geworden, waardoor zij van meer aandacht verzekerd zijn.

Wim de Wert
Wim de WertDe Wert Accountants en BelastingadviseursIn gesprek met… Wim de Wert van De Wert Accountants en Belastingadviseurs

We creëren een verbetering in onze efficiency […] en besparen kosten.

Henk Kraa
Henk KraaBordan accountants & adviseursIn gesprek met… Henk Kraa van Bordan accountants & adviseurs

GEGEVENS

Pink Web Applications B.V.

Grote Spui 39
3813 EZ Amersfoort

Telefonisch bereikbaar: 9.00 – 17.00 uur

Algemeen: 033-7501334
Helpdesk: 033-7501336

info@pinkweb.nl
Support

Responsible Disclosure

ROUTE / PARKEREN

Training/ seminar

Komt u voor een training, dan kunt u parkeren in de Parkeergarage Eemplein (Eemlaan 21, 3812 ED  AMERSFOORT). Bij vertrek ontvangt u van ons een uitrijkaart.

Vanaf de parkeergarage is het ongeveer 5 minuten lopen naar ons kantoor (Grote Spui 39).

Vanuit de parkeergarage komt u op het Eemplein. Loop richting het water, sla rechtsaf en loop onder de brug door langs het water. Ga daarna over de brug en recht voor u ziet u ons kantoor.
Voor de looproute klik hier.


Rijroute auto

Deze ziet u op het kaartje onderaan deze pagina. Sommige navigatiesystemen geven een route die geen rekening houdt met de actuele verkeerssituatie, zoals één- of tweerichtingsverkeer, autowegen en fietspaden. Google Maps geeft tegenwoordig wél de juiste route.


Route
© Copyright website 2017 - Pink Web Applications B.V.