PinkWeb en Twinfield gecertificeerd partners

Geplaatst op 13-08-2019 in Nieuws

Softwareleverancier Twinfield en PinkWeb zijn gecertificeerde partners geworden. Onze partnermanager Marcel Janssen nam het officiële certificaat in ontvangst. We ontzorgen klanten al jaren met de gezamenlijke koppeling van Twinfield Boekhouden naar Client Online.

Ons innovatieve klantenportaal Client Online ondersteunt honderden accountancy organisaties bij het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden in relatie tot hun cliënten. Het faciliteert online samenwerking en communicatie tussen het kantoor, zijn klanten en uitvragende partijen. Kantoren houden hierdoor tijd over om klanten proactief te begeleiden en te helpen excelleren in hun vak.

Dankzij de koppeling met Twinfield wordt het online samenwerken voor accountancy professionals zelfs nog makkelijker gemaakt. De integratie met Twinfield Boekhouden zorgt ervoor dat informatie automatisch wordt gesynchroniseerd en gegevens niet meer handmatig hoeven te worden ingevoerd in Client Online.

Met het certified partnership bevestigen PinkWeb en Twinfield het belang van een goede samenwerking en de intentie om gezamenlijk continu te blijven verbeteren.

‘De koppelingen tussen Twinfield en partners als PinkWeb zijn heel belangrijk voor ons’, stelt Wolters Kluwer, het moederbedrijf van Twinfield. ‘Met een goede connectiviteit kunnen accountants en ondernemers beter samenwerken en meer uit de boekhouding halen.’ Met inmiddels meer dan 300 partnerkoppelingen is Twinfield toonaangevend in de online boekhoudbranche in Nederland.

PinkWeb is halverwege 2018 overgenomen door de Visma Group, maar blijft een zelfstandige entiteit binnen Visma. We geloven in de best-of-breed filosofie. Daarom koppelen we met meer dan 50 partijen en streven we er altijd naar om de samenwerking met bestaande en nieuwe partners te verbeteren.

 

 

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan hem hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.