PinkWeb tekent samenwerkingsverklaring met Dapas

Geplaatst op 04-12-2019 in Nieuws

PinkWeb en Dapas hebben een samenwerkingsverklaring ondertekend. Er bestaat al langere tijd een koppeling tussen de oplossingen van Dapas en accountancyplatform Client Online. Met deze verklaring bevestigen we het belang van onze samenwerking en de intentie om te blijven verbeteren.

Dapas is leverancier van de Dapas Proces Manager (DPM). De DPM integreert verschillende softwarepakketten en dwingt standaard werkwijzen af. Je ziet in één oogopslag in welke fase een klant zich bevindt, welke werknemer een actie moet uitvoeren en wanneer de klant actie moet ondernemen. Daarnaast geeft de DPM managementinformatie. Bijvoorbeeld welke workflows zijn doorlopen of waar ze eventueel stagneren. Sinds begin dit jaar biedt Dapas ook de Compliance Manager aan, de eerste compliance softwareoplossing voor accountants- en administratiekantoren.

Client Online is het door PinkWeb ontwikkelde samenwerkingsplatform voor de accountancy. Eén online omgeving waarop de accountancy professional efficiënt en veilig samenwerkt met zijn cliënt. Je kunt via Client Online onder meer contact houden met je cliënten, documenten uitwisselen en bewaren en accorderen. PinkWeb koppelt met meer dan 50 softwarepartners en biedt één digitale voordeur naar al deze pakketten.

Zo is ook de DPM volledig geïntegreerd in Client Online. Marcel Janssen, partnermanager bij PinkWeb: ‘Alle aspecten van de procesmanager zijn vanuit ons portaal te gebruiken. Met als bijkomend voordeel dat je in Client Online het hele werkproces digitaal en in de cloud houdt. Er lopen geen handmatige acties meer buiten het platform om. Zo heb je een beter overzicht en gebruik je de DPM optimaal.’

De komende tijd gaan we extra aandacht vestigen op de koppeling tussen Client Online en Dapas. Ben je nu al geïnteresseerd in onze oplossing? Laat onze samenwerking voor jou werken. Neem contact op met Dapas of PinkWeb!

Offerte aanvragen

PinkWeb is niet voor niets het meestgebruikte klantenportaal in de accountancy. Met onze oplossingen kun je in één herkenbare en veilige omgeving documenten uitvragen, delen en ondertekenen. 24/7 en vanaf iedere plek, zonder te hoeven kiezen tussen gemak en veiligheid.

We automatiseren alle tijdrovende en handmatige werkzaamheden, waardoor je veiliger en efficiënter werkt. Zo houd je tijd over voor betekenisvol contact met je klanten en help je hen met wat ze écht van je nodig hebben.

Liever eerst een demo? Plan hem hier!

 

Om een zo goed mogelijke offerte te maken, hebben wij een paar gegevens van jou en jouw bedrijf nodig. Na het versturen van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.


Vraag hier jouw nieuwe koppeling aan

Vraag hieronder direct jouw gewenste koppeling aan. Twijfel je nog? Neem dan ook zeker contact met ons op om te kijken of dit pakket bij jou past. Je kan dit doen bij jouw Customer Success Manager of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.