In gesprek met… Jack Van Ansem van D€ Administratie Valkenswaard

Een correcte financiële administratie is voor een onderneming van levensbelang. Zonder inzicht is de organisatie stuurloos. Veel ondernemers verzorgen nog steeds hun eigen administratie. Vaak worden “onverwacht hoge kosten” of “het in eigen handen houden” als redenen genoemd. D€ administratie Valkenswaard heeft de oplossing. De ondernemer betaalt bij hen een vast bedrag per maand. Daarvoor staan zij altijd met raad en daad voor hen klaar.

 

Waarom hebben jullie besloten gebruik te gaan maken van een klantenportaal?
Wij hebben daarvoor gekozen, omdat het klantenportaal de communicatie met klanten optimaliseert. Aangezien we met vaste prijsafspraken werken streven we ernaar om elke efficiencyslag die gemaakt kan worden door te voeren.

Waarom hebben jullie gekozen voor het portaal van PinkWeb?
Dit portaal is te koppelen aan de softwarepakketten waar wij mee werken. Zo maken wij gebruik van de koppelingen met Exact Online, CaseWare, Kluwer, Visionplanner cloud en Nmbrs.

Wat zijn de winstpunten van het gebruik van Cliënt Online?
Zowel klanten als medewerkers kunnen op een eenvoudige manier documenten uploaden op het klantenportaal. Dit bevordert de communicatie tussen het administratiekantoor en de klanten. Daarnaast is de informatie meteen toegankelijk voor de klanten en medewerkers, waardoor wij als kantoor de klanten de service van ‘real time information’ kunnen geven.

Is jullie focus door het gebruik van Cliënt Online ook meer online komen te liggen?
Door gebruik te maken van het klantenportaal van PinkWeb zullen er steeds meer documenten van de klant op het portaal worden opgeslagen. Dit is een centraal punt waar alle informatie van de klant te vinden is. Het is hierdoor niet meer nodig om de documenten ook op de server op te slaan. Er zal dus steeds meer online gewerkt gaan worden.

Hoe zorgen jullie ervoor dat klanten het klantenportaal (zijn) gaan omarmen?
Door de klanten te attenderen op de voordelen van het klantenportaal:
– Alle informatie van de klant staan op één centraal punt bij elkaar opgeslagen.
– De klant heeft altijd en overal inzicht in de documenten
– De klanten ontvangen ‘real time information’ doordat de documenten die zij uploaden meteen zichtbaar zijn voor de medewerkers.

Wat zijn jullie drie beste tips voor ingebruikname van het portaal?
1. Begin met een paar klanten en betrek deze ook bij de implementatie;
2. Laat medewerkers in een vroeg stadium testen, en betrek ook deze medewerkers bij de implementatie;
3. Ga er gewoon mee aan de slag. Met andere woorden: doen.

Hoe zien jullie de ontwikkeling en het gebruik van het klantenportaal in de toekomst?
Alle informatie zal in de toekomst altijd en overal beschikbaar zijn. Met het portaal kunnen we aan deze eisen voldoen. Het portaal zal dus een centraal punt innemen, ook qua communicatie met onze klanten.

Wat zien jullie graag in toekomstige versies van het portaal?
Het zou mooi zijn als er integratiemogelijkheden komen voor de telefoon. Dat gesprekken automatisch gedigitaliseerd worden naar een tekst.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *