Baker Tilly Berk & PinkWeb slaan handen ineen

Geplaatst op 20-12-2016 in Klantverhalen

Amersfoort, 20 december 2016 – Baker Tilly Berk gaat gebruikmaken van het klantenportaal Client Online van PinkWeb. Recent bekrachtigden beide partijen deze keuze met het ondertekenen van de overeenkomst. Client Online sluit aan op de strategie van Baker Tilly Berk om klanten een goed georganiseerde en compleet gedigitaliseerde dienstverlening te kunnen bieden.

 

 

Client Online is een online omgeving waarin accountants, adviseurs en hun cliënten administratieve zaken eenvoudig en overzichtelijk kunnen regelen. Daarnaast is het een platform om digitaal informatie en documenten uit te wisselen.

Arno van der Heijden, bestuursvoorzitter van Baker Tilly Berk: “Het PinkWeb portaal speelt een belangrijke rol in onze nieuwe totaaloplossing: Be in Control. Wij bieden onze klanten een actuele, efficiënte en betrouwbare boekhouding én real-time inzicht in de cijfers via dashboards en straks ook via het nieuwe klantportaal van PinkWeb. Samen met onze businesscoach kan een ondernemer zijn bedrijfsvoering aanscherpen en snel reageren op ontwikkelingen in de markt.”

“We hebben voor PinkWeb gekozen omdat Client Online veel gebruiksmogelijkheden heeft,” zegt  Van der Heijden. De kracht van Client Online zit in efficiency. Accountants en klanten vinden al hun gegevens op één plek. Hierdoor besparen beide partijen tijd. Kantoormedewerkers zijn minder tijd kwijt aan administratieve zaken. Verder is het mogelijk om publicatiestukken online te accorderen en om voor verschillende segmenten gericht nieuws te sturen naar de cliënt. Van der Heijden: “En PinkWeb is geheel compliant met wet- en regelgeving, bijvoorbeeld met betrekking tot SBR Assurance. Dat geeft ons vertrouwen.”

Ook Jelmer Nieuwenweg van PinkWeb kijkt uit naar de samenwerking. “We zijn erg blij dat Baker Tilly Berk samen met ons de uitdagende toekomst van accountants en adviseurs tegemoet wil treden. Gezamenlijk gaan we een multifunctionele online omgeving neerzetten, met slimme koppelingen, klantgerichte applicaties en moderne communicatiemogelijkheden.”